U svakoj kulturi, diljem svijeta, već od ranog djetinjstva glazba je važan dio razvoja i poduke djeteta, izvor druženja, igre, zabave, otkrivanja i razvoja kreativnosti. Naučiti živjeti s glazbom cjeloživotno je zadovoljstvo. Ona nas istovremeno ispunjava, usrećuje, tješi, zabavlja i uči.

Svega 5% ljudske populacije uvjereno je da može ostvariti svoje snove. Poticanje talenta i interesa najbolji je način da se još u ranom djetinjstvu iznjedre jedinstvene sposobnosti svakog djeteta i prepoznaju šarolike mogućnosti odabira željenog usmjerenja. Svako dijete ima svoj vlastiti jedinstveni skup intelektualnih i emocionalnih darova i shodno tome uči se i razvija na samo sebi svojstven, vlastiti i jedinstveni način. Nema veće vrijednosti koju možete darovati svojem djetetu od pomoći da shvati da je posebno upravo takvo kakvo je.

Svako je dijete muzikalno, svako može pjevati i svako ima pravo upoznati golemo zadovoljstvo, prednosti i koristi koje mu učenje glazbe može dati. Bavljenje glazbom ne samo da otkriva i razvija osnovne glazbene predispozicije i zadovoljava osnovne emotivne potrebe uravnoteženosti i sklada već nas uči koordinaciji, kooperaciji i koncentraciji, u pozitivnom nas smislu usmjerava i vodi, oplemenjuje i odgaja u humanosti.

Dragi roditelji, ne morate biti muzikalni da bi pomogli svome djetetu razviti njegove glazbene sposobnosti. Razumijevanje nekoliko osnovnih glazbenih termina pomoći će vam da ga iskreno podržite i ohrabrite kad povremeno izgubi interes za pjevanje ili instrument koji svira. Dezorijentacija i promjena interesa posve su prirodni slijed događanja u procesu rasta i razvoja, traženja i odrastanja.

Ponudite svom djetetu širok opseg glazbenih iskustava: ulične svirače, lokalni bend, komorni orkestar i glazbene predstave. Učite ga živoj glazbi. Podržavajte ponavljanje – djeca vole svoje omiljene pjesme slušati uvijek iznova. Upoznajte ih s glazbom i mogućite im neovisan pristup tako da mogu izabrati sami.

U razdoblju od 4 – 6 godine života vaše dijete postaje svjesnije intonacije i ritma, razvija novu snagu glasa i otkriva nove pjesme, razvija bolju glazbenu memoriju i može pokazati interes za učenje nekog instrumenta. S razvojem govornih vještina počinje učiti i pjevati sve složenije pjesme, svladavati složenije plesne pokrete, svirati i istraživati nove zvukove i instrumente

Pridružite nam se! Zajedno ćemo učiti pjevati i izvoditi jednostavne pjesmice, izrađivati i prepoznavati zvukove različitih instrumenata, odgovarati na glazbu kroz tjelesni pokret i ples, istraživati zvukove i kreirati svoje vlastite kompozicije, kretati se u ritmu glazbe i izražavati se kroz glazbu.

Povedite dijete na put glazbe i poklonite mu iskustvo koje će ga pratiti kroz cijeli život.

Ana Lovrenčić

Ana Lovrenčić diplomirana je kroatologinja i školovana pjevačica s iskustvom u individualnom i grupnom radu s djecom. Aktivna je i angažirana voditeljica i autorica programa vrlo posjećene glazbene igraonice ”Anina glazbaonica”. Osnovnu glazbenu naobrazbu stječe u OGŠ “Franjo Lučić” u Velikoj Gorici (1990.–1996.; klavir), nakon čega upisuje solo-pjevanje u klasi prof. Marice Pernar u srednjoj glazbenoj školi “Fran Lhotka” u Sisku (1999–2001.). Uspješno povezujući svoje raznolike interese, godine 2003. diplomirala je na Kroatologiji pod mentorstvom prof. Tuksara, s temom “Sedamdeset pet godina jazza u Zagrebu”. Godine 2003. ostat će zapažena i po svom sjajnom glazbenom uspjehu kao mlada vokalistica, ulasku u završnicu izbora natječaja za Nove nade jazza – Marijan Marjanović na Proljetnoj reviji jazza u KDVL u Zagrebu. Gradeći umjetničku osobnost, ne zapostavlja ni svoje osnovno sredstvo glazbenog izričaja te svoje vokalno obrazovanje nastavlja i usavršava u vokalnom studiju Bacchabundus, kod profesorice Mirele Brnetić. U travnju 2008. godine ponovno se pojavljuje na Proljetnoj reviji jazza u KD “Vatroslav Lisinski”, ovaj put kao već formirana mlada jazz-pjevačica predstavljajući novi glazbeni projekt – Međudžezje – izbor pučkih popijevki iz Međimurja u jazz-aranžmanu. U kolovozu iste godine pohađa međunarodnu glazbenu radionicu Jazzinity, gdje ima priliku učiti i raditi s najboljim, svjetski priznatim vokalnim jazz-pedagozima, Judie Niemack i Milesom Griffithom. Svoje glazbeno znanje i dalje neumorno dopunjuje i usavršava na stručnim jazz-radionicama internacionalnog karaktera. U zadnje vrijeme posvećuje se autorskom radu, pisanju pjesama i skladanju. Godine 2010. radi učestalih profesionalnih angažmana osniva jazz duo Jazz natašte, a u cilju što kvalitetnijeg kontinuiranog rada i promocije vlastitih autorskih pjesama, skladbi i aranžmana zajedno sa suprugom Konradom Lovrenčićem osniva i autorski bend Mixed up Mary. Na inicijativu Umjetničke organizacije Kubus, gdje uči glumu, skladala je i pjesmu za podršku osobama oboljelima od leukemije i raka koštane srži, koju potpisuje i kao koautorica teksta. Spot za pjesmu „I ti si nekome lijek“ nagrađen je na Danima hrvatskog filma nagradom Oktavijan kao najbolji namjenski kratki film. https://www.youtube.com/watch?v=f3x3A_aslL8 Pohađa radionice glume Scotta Fieldinga i ljetni intenziv Prve hrvatske Broadway škole za glazbeni teatar. U Centru za djecu, mlade i obitelj u Velikoj Gorici educirana je za rad s najmlađima. Aktivna je i angažirana voditeljica programa vrlo posjećene glazbene igraonice za predškolce, prvo u Centru za djecu, mlade i obitelj u Velikoj Gorici, zatim u velikogoričkom vrtiću „Žirek“ i te vodi glazbene igraonice za predškolce u Cavtatu u suradnji s Kućom Bukovac. Izvrsne rezultate ima i u radu s djecom s poteškoćama u razvoju. Godine 2015. igra u mjuziklu Legenda Ružice grada u kazalištu „Komedija“. U jesen 2015. upisuje Prvu hrvatsku Broadway školu za glazbeni teatar. Za djecu glumi, pjeva, piše i režira predstave edukativnog karaktera. Smatra, a i u svojem radu pokazuje, da djeca mogu mnogo više nego što mislimo i da uz adekvatno vodstvo i voditelja koji govori njihovim jezikom mogu pomicati granice. U svojim redovima ima još jednu voditeljicu koja „govori jezikom djece“, a to je njezina kći Leda, koja ruši barijere između „odraslih“ i „djece“ i otpušta kočnice. Ciljevi programa Anine glazbaonice su razvijanje muzikalnosti kod djece, kreativno izražavanje i, ne manje važno, razvijanje pozitivne slike o sebi. Pohađa IV modula muzikoterapije pri Hrvatskoj udruzi muzikoterapeuta i velik dio svoga vremena posvećuje radu s djecom s teškoćama u razvoju. Volontira u sirotištu Kuća ljubavi, gdje također radi muzikoterapiju s bebama i djecom do tri godine. Piše terapeutske slikovnice i predstave za djecu.

Sara Piljek – plesna pedagoginja.

Sara Piljek je nakon završene niže glazbene škole (Elly Bašić), osnovne i srednje Škole suvremenog plesa Ane Maletić u Zagrebu, nastavila svoje profesionalno plesno obrazovanje u Salzburgu te završila Salzburg experimental academy of dance (SEAD). Za vrijeme akademije, u programu razmjene studenata, pohađala je New York University- Department of dance (NYU).  Sudjelovala je i na brojnim natjecanjima kao što su Državno natjecanje plesnih škola, Mia Čorak Slavenska, Grand Prix (ITA) i Svjetsko natjecanje u Barceloni. Na akademiji su pružene mogućnosti  za rad s mnogim poznatim plesačima i koreografima te su Josef Frutcek, Linda Kapetanae, Martin Kilvady, Libby Faar, Stella Zannanute, Diasy Phillips i mnogi drugi, ostavili dubok trag u njenoj plesnoj tehnici, načinu izražavanja i prezentacije. Po završetku akademije surađivala je s Jasminom Zagrajski Vukelić, Marjanom Krajač, Thierryem Smits-om, Vanesom Imrović, Jasnom Čižmek Tabuk i kompanijom Linga (CH). Završila je i edukaciju za Pilates Mat instruktora u Njemačkoj (BASI Pilates) te je vodila pilates, zumbu i suvremeni ples za djecu i odrasle (NS Dubrava, Umjetnička plesna škola Silvije Hercigonje i Oš.Dr. Ivan Merz).  Također, koreografirala je dvije predstave za djecu i djelovala kao vanjski suradnik u mjuziklima zbora Ufovci (zbor Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu). Kako bi mogla što bolje i efikasnije prenositi svoje znanje završila je i sveučilišni Program za stjecanje kompetencija nastavnika (pedagoško-psihološko-didaktičko-metodičko obrazovanje). Trenutno radi u Umjetničkoj školi Franje Lučića kao nastavnica suvremenog plesa te i dalje aktivno sudjeluje na profesionalnoj, europskoj plesnoj sceni.